2015. január 8., csütörtök

2. fejezet


Sziasztok,

meghoztam a második fejezetet, remélem mindenkinek tetszeni fog, továbbra is nagyon örülök a kommentoknak, bátran írjátok meg a véleményeteket :) mást nem is fűznék hozzá, jó olvasást!

Amber Moore

2.) Justin Baker







A következő óránk torna volt.
Miután kicsengettek egyből felálltam a helyemről és elsőként hagytam el a termet.
Lementem a lépcsőn az első emeletre és beálltam a büfé előtti sorba. Már vagy két perce várakoztam, de a sor csak nem akart mozdulni, kezdtem unni az agyam, amikor mögém állt három vihogó cicababa. Férre ne értsétek, soha nem állnék szóba ilyen lányokkal, de mivel be kell kerülnöm a város legmenőbb klubjába, ami még azt se tudom merre van, úgy döntöttem jobb lesz, ha összebarátkozok "menő arcokkal", és a három cicababa eddig annak bizonyosult.
Hátrafordultam, és rájuk vigyorogtam.
- Sziasztok. Bocsi, de olyan sokan mutatkoztak be egyszerre. Hogy is hívnak titeket? Ha jól tudom Mandie, Elenor és..... - néztem a szőke lányra akin előző órán a mellettem ülő srác "legeltette a szemét".
- Stella. - vigyorgott rám a lány. Kedvesnek bizonyult, egyszerűbb lesz ez, mint azt én gondoltam, király!
- Jaj igen, bocsi.- mosolyogtam rá.
- Jaj, jut eszembe, Stella. - mondta az egyik cicababa (Mandie).
A szőkeség felkapta a fejét, és kérdőn nézett a lányra, várva mit akar mondani.
- Akkor ti most jártok Jusal?- nyávogta és elkezdte tekergetni a haját. Ettől én majdnem a falra másztam... Magamban felpofoztam a csajt, de türtőztettem az érzéseimet iránta, így tovább mosolyogtam rájuk.
- Hát szerintem igen...-mosolygott. - vagyis már kétszer lefeküdtünk, de nem tudom mi van most köztünk, mivel ez nála még normálisan nem jelent semmit. Mert hát, ti is voltatok már együtt, mégse jártok....- mondta majd elkezdett vihogni.
Te jó ég, na most már engem is érdekelt ki az akinek...öhm, ennyi csaja volt...
- Bocsi, de ki az a Jus? -néztem rájuk kérdő tekintettel.
- Te most komolyan nem ismered ŐT? Justin Drew Baker. 18 éves, minden csaj álma, legjobb haverja Josh és Zayn szintén menő srácok...-már mondta volna tovább a srác kész életrajzát ezért közbe vágtam.
- Aha, ez remek, de még mindig nem tudom ki az, én láttam már? Egyátalán a mi osztályunkba jár?-értetlenkedtem.
- Igen, ma volt előszőr suliban és öfő órán melletted ült. - nézett rám Mandie.
Oh-ho, szóval a "nagy menő egy hónapot logók" srácról van szó.. Így már minden stimmel.
- Oh, már tudom ki az!-feleltem.
Közben sorra kerültem, ezért vettem egy energiaitalt. A lányokat nem megvárva mentem a tesi terem felé mivel egy perce volt már, hogy becsengettek. Gyorsan bementem az öltözőbe, és elkezdtem öltözködni. Már mindenki ott volt, kivéve Mandieket, de pár percel később ők is bejöttek a női öltözőbe, Justinnal az oldalukon, aki nem zavartatta magát és leült az egyik padra majd folytatta a beszélgetését a szőkékkel.
-Öhöm -köszörültem meg a torkom. Mire rám nézett a srác és felvonta a szemöldökét, ami miatt ismét kirázott a hideg, de nem törődve vele, így szóltam:
- Full idióta vagy, vagy csak szimplán nem tudsz olvasni, ez a női öltöző haver!
A flegma stílusomon csak elvigyorodott és elém sétált. Azt hinnétek zavarba jöttem, mivel egy szál melltartóban és tesi shortban álltam, de nem, én nem olyan vagyok.
- Uhhh, bejön ha egy csaj vad, mi a neved cica?
- Nekem meg tudod mi jönne be?-kérdeztem kacéran és közelebb léptem hozzá, úgy hogy már a mellem surolta a mellkasát.
-Mi?- vigyorgott, mintha most nyerte volna meg a lottó ötöst.
- Az ha, ha kitolnád innen a segged. -mutattam az ajtó felé.- Amúgy is zavarod a intimszférámat, szóval...- hesegettem el a kezemmel, jelezve, hogy elhúzhatna.
-Uhhh. Morcos a cica, ez tetszik. Még összefutunk.-kacsintott rám és kiment végre valahára azon a szaros ajtón.
Stella rám nézett meglepődött tekintettel, majd Mandie így szólt:
- Te leszel a következő. Láttátok csajok, hogy nézett rá Jus?!- oh.te.jó.ég! Már megint miket hord itt össze ez a hülye liba...
- Mi?-néztem rá.
- Téged fog megdugni következőre.. Már mindenki meg volt neki az évfolyamból, és mivel szereti a kihívásokat, és te új is vagy...-dumált, de én félbeszakítottam.
- Ha ezt hiszi, akkor fel kell, hogy világosítsalak titeket, hogy csak álmodik a nyomor. Vele még full részegen sem állnék össze!
- Majd meglátjuk.- vihogtak össze a csajok. Majd mindenki kiment az öltözőből a tesi óránkra, beleértve engem is.























4 megjegyzés:

  1. Szia:)) nekem nagyon tetszik eddig:)) várom a következő részt:)) xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :), nagyon örülök, hogy tetszik, ha gondolod íratkozz fel, feldobnád vele a napom. Legkésőbb holnap hozom a 3. fejezetet, de az is lehet, hogy már ma felrakom. :) Majd meglátjuk... :)
      Xx Amber

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon jó rész lett! :) kíváncsian várom a folytatást! :)
    L.D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm, és már felraktam :))
      Xx Amber

      Törlés