2015. január 14., szerda

4. fejezet


Sziasztok!
Meghoztam a 4. fejezetet, remélem mindenkinek tetszeni fog, és szeretnék bocsánatot kérni, amiatt hogy csak ma tudtam hozni az új részt, de a sok tanulás miatt, nem maradt délutánonként annyi időm mint azt szerettem volna. De a lényeg, hogy most itt vagyok! :) Továbbá is nagyon örülök, minden egyes kommentnak, ha olvastátok az új részt, írjátok meg a véleményeteket, és ha tetszik a blogom iratkozzatok fel.
A következő részt hétvégén hozom. Jó olvasást mindenkinek! :)


Amber Moore




4) Újra együtt, de ez már nem olyan mint két éve...




Justin jobban megnézett, majd a nyakamba ugrott (szó szerint, majdnem elestem).
- Babe, mi történt veled?
- Ezt én is kérdezhetném!- néztem a fiúra.-Már fel sem ismersz!
- Hát megváltoztál.-vigyorgott rám.- És miért pont Selena? A Lilly nem volt elég jó? És mit keresel a gimiben?
- Hosszú történet, és amúgy is inkább te mit keresel itt?- Nézetem rá.-Te is húsz vagy.-vettem halkabbra kicsit a hangomat.
-Jaj annyira örülök neked.-Ölelt meg megint, és konkrétan vagy húsz szór megpuszilt örömében.
Amikor éppen a sokadik puszit akarta adni, a három cica baba fordult be a sarkon. Justin kicsit elhúzódott, nehogy félreértsék a helyzetet.
Majd megcsörrent a mobilja, kihúzta a farsebéből, sarkon fordult, se szó se beszéd és ott hagyott.
-Öhm....-nézett rám a három lány.
Nagyon látszott rajtuk, hogy nem tetszik nekik, hogy Justin „ölelget”(Hülye ribancok).
- Kattanj le róla, ő az enyém!-nézett rám szúrós szemmel Stella.
- Igen, ribikém.- mondta Mandie is.
Ennyit arról, hogy majd jóba leszek velük.
Megfordultam én is, és  ott hagytam a három lányt.


Haza fele menet, minden félén gondolkoztam, amikor elmentem egy szórakozó hely mellett amin ez állt: output.
- Szóval ez lenne az a nagyon menő klub...-gondoltam magamban, és elterveztem, hogy este eljövök, ide és „beépülök”, amiből lehet, hogy csak bulizás lesz...

§

Hirtelen felriadtam a zavaros álmomból. Ránéztem az éjjeli szekrényemen lévő órámra. 19:25öt mutatott. Biztosan elaludtam amikor haza jöttem. Kikeltem az ágyamból, majd oda sétáltam a szekrényemhez, és előhalásztam az egyik kurvás szerelésemet. Az évek során megtanultam, hogy ahhoz, hogy be tudjak a színfalak mögé férkőzni, össze kell barátkoznom fontos emberekkel, és a fontos emberek meg majd jobban felfigyelnek rám, hogyha „egy kurvaként” megyek el a buliba.
Így hát a szerelésem eléggé kihívó lett:


 


Miután felöltöztem, a pisztolyomat a combomhoz rögzítettem, és kimentem az épületből. Ugyanazokat a tekinteteket kaptam meg mint reggel, mivel egy ujjatlan ruhában sétálgatok, olyan 11 fokban.
Már egy sarokra lehettem az output-tól, de már tudtam, hogy jó felé tartok. Sok fiatal tartott arra fele mint én, és már a zenét is lehetett hallani.
Amikor oda értem a klubhoz, a biztonsági megállított:
- Bocsánat kisasszony, de ide csak 18 éven felüliek mehetnek be!
- Már maga bocsásson meg, de hány évesnek néz maga engem. 20 éves vagyok!-háborodtam fel teljesen, de egyből megbántam, hogy rávágtam, az igazi koromat. Selena csak 18!
- Óhhó, szóval húsz éves. Ennek ellenére szeretnék egy személyit látni!-húzta fel egyik fekete szemöldökét a biztonsági őr. Basszus, na most mit kezdjek magammal... először kellene gondolkoznom és csak utána beszélnem, de sajna ezt gyakran fel cserélem.
- Velem van!-szólalt meg mögülem egy mély, és eléggé ismerős hang.
- Ez esetben jó szórakozást. -nézett ránk és beengedett.
Ránéztem Justinra.
- Köszi haver.-mondtam.
- Nincs mit Babe.-nézett lerám, és egy puszit nyomott a homlokomra.
A klub eléggé zsúfolt volt. Mindenki „vonaglott” a zenére. Ránéztem Justinra és ordítva kérdeztem, hogy meghallja a zenétől:
- AMÚGY, MI AZ, HOGY TÉGED CSAK ÍGY BEENGEDNEK IDE??- miután nagy nehezen de meghallotta amit kérdeztem, a fülemhez hajolt és ezt felelte:
- Mondhatni, enyém a hely.- döbbenten meredtem Justinra, aki csak büszkén vigyorgott.
Jól van, akkor át fogalmazom a cégtől kapott feladatomat. Beépülni annak a srácnak a klubjába, akivel majdhogynem az egész életemet leéltem, és aki ha jobban megnézem nagyon dögös ebben a fekete ingben.
Te jó ég, Selena, vedd le a szemed róla, amúgy is miket dumálsz, ő továbbra is az a lökött agyon tetovált haverod, plusz pár izommal, amit az évek során szerzett.... Hát igen, lehetetlen eset vagyok.
Viszont feltűnt, hogy miközben én Justint bámultam, ő is ugyanezt csinálta, szó szerint úgy nézett rám mintha mindjárt felfalna....
És ekkor egy vadbarom fellökött.
- BAZD MEG!-ordítottam rá a mögöttem álló full részeg srácra, aki az imént majdnem neki döntött annak a bombázónak előttem.
- Bocsi szÍííívem.- hát igen, ahogy ezt mondta....vagy nem százas a srác, vagy már túl volt a jópáradik poharán.. vagy üvegén? Jó kérdés..
Miután levette a tekintetét rólam ami már eléggé ködös volt, ránézet Justinra.
- FŐNŐK!!!-ordított fel, és lepacsizott az említett személlyel.
- FŐNŐK 2!!-óbégatott a másik nem százas is.
- OKÉ, ITT FŐNŐK 3- intettem, hogy kicsit rám is figyeljen a két „fasza gyerek”- ÉN LE LÉPTEM.-közöltem velük, és sarkon fordultam. De nem sikerült, mivel Justin vissza húzott, így megint ott álltam velük, egy kis körben.
- Zayn, ő itt Selena. NAGYON jó barátom.- mutatott be illedelmesen (amennyire egy „olyan” mint ő az tud lenni) a barátjának.
- Babe, ő itt Zayn Malik, a haverom.
- Sziaaa Selenaaa.-hát ja, száz, hogy berúgott. Maradj nyugodt, vigyorogj rá, és köszönj vissza, menni fog ez..

- Helló-intettem.
- Öhh, izé, Zayn el kell egy pár dolgot még intéznem, szóval tudnád szórakoztatni Selenát helyettem?-nézett a haverjára.
- PERSZEEE! Örömmel főnők!
- Rendben.-mondta, és felém fordult.-Holnap találkozunk a suliban Babe.- kacsintott rám, majd sarkon fordult és percek alatt el nyelte a táncoló tömeg.
A következő amit éreztem az Zayn keze volt a vállamon.
- Renben Selena, ha jól látom rád férne egy pár pohárral. Eléggé, merev vagy.
- Na jó.-mondtam, halvány mosolyal az arcomon.-Jöhet.
Így kerültünk a bárpulthoz, az örült Zaynnel.








2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod. Remélem hamar lesz új rész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      nagyon örülök,hogy tetszik, a következő részt, már holnap, vagy legkésőbb a hétvégén hozom. :)
      Xx Amber

      Törlés