2015. január 17., szombat

5.fejezet


Sziasztok!

Az ígéretemet betartva, meghoztam a következő fejezetet. Tudom, ez a fejezet most nagyon rövidre sikerült, de a dolgok egyre izgibbek lesznek, és majd jönnek hosszabb fejezetek is. Azért remélem így is tetszeni fog az új rész, és ha olvastátok, hagyatok magatok után valami nyomot, például egy kommentet, hogy tudjam valójában vannak olyanok, akik olvassák a blogot. Nekem nagyon sokat jelentettek az eddigi kommentek is, nagyon jó olvasni őket, és tudni, hogy van akinek tetszik az írásom. De nem is szaporítom itt tovább a szót, jó olvasást!

Amber Moore 






5) A partyarcok




Első pohár. Zayn még mindig hülye.
Második pohár. Ez a hülye még mindig hülye.
Harmadik pohár. Ha jobban megnézem tökre helyes.
Negyedik pohár. Olyan szép a szeme.
Be megyünk a tömegbe táncolni.
Ötödik pohár. Mi is volt a teljes neve? Zayn Makiki, vagy Maki?! XD
Hatodik pohár. Olyan jóóó vele beszélgetni.
Egy társasággal lógunk, és velük táncolunk.
Hetedik pohár. Ebben a klubban mindenki olyan kedves.
Nyolcadik pohár + egy sráctól kapott füves cigi.
Vissza vándorolunk Makival az eredeti helyünkre, vagyis a bárpulthoz. Éljenek az alkoholisták!
Kilencedik pohár. Imádlak Zayn Makiki.

- Szóval, mi van köztetek?-nézett rám Makiki (nem őrültem meg, ne aggódjatok, ez csak egy becenév hahhaaahahah, na jó lehet, hogy még is.)
- Köztem, és Mr. dögös között??
- Ahaaa. - nyújtotta el a végét, és a poharához nyúlt, és ezzel a mozdulattal kivégezte a kilencedik poharát. Vagy ez már a tizedik volt, nem tudom, csak azt tudom, hogy én az ötödik pohár óta euforikus állapotban vagyok.
- Az a gond, hogy nincs köztünk... semmi.-dőltem neki Makikinek szomorúan, és úgy folytattam a „sztorit”.- két éve láttam utoljára, és ma találkoztam vele végre két év után.
- Ahaaa. És ti sosem.. Öh dugtatok?-röhögött Makiki, én meg, meg akartam ütni, de elvesztettem az egyensúlyomat, és így egyenesen felborítottam azt a hülyét.
Így a következő helyzet keletkezett:
a földön kiterült alattam a Maki, én meg felette ültem.
- Hahhaahahah. Hülyeee. - óbégattam. Majd közelebb hajoltam- Olyan... Hülye vagy... Maki.- és megcsókoltam.




2 megjegyzés: